CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, April 14, 2009

iriguchi deguchi nadiah desu~!!!

Assalaamualaikum semua!

bile nk tulis ni taktau nk tulis ape plak
hmmm cakap psl OSCE je la dulu.
alhamdulillah sejarah yg kasik trauma & phobia kat aku tak berulang.
fiuhh~wallahualam kalau benda yg sama berlaku lagi.
dah la PE allergy tu dukter kerapkali interrupt gue.
thanks isa N diana sbb tolong enlighten me about what 'she' wants


ada yg bersedih ker?
saya turut berdukacita.betul,saya empathise.
but u dont need anyone's empathy! u need only this:

CANTIK MENARIK KAU MMG DA BOMB !!!!!!!

kenapa DA BOMB?
da Bomb sbb kau hebat.

kenapa hebat?
sbb kau tabah

kenapa tabah?
sbb kau terima ujian Allah ni sgn sabar!!

tak kire la,sesiapa la yg bace ni
kau fail ke, kecewa( bukan kecoa) dalam hidup ke,kekurangan kasih sayang,budak Twinning,adik beradik aku,kengkawan zaman skolah,,,,
pahit mmg pahit.
ingat je ni!!!
kau dpt challenge ni sbb kau je yg boleh tahan,orang len tak boleh.

tahniah.u have been selected by The Almighty to face this Obstacle.

dah dah. korang tau kan pasal pertandingan blog PKPMI tu?check it's website
i was thinking of joining, but i thought the better of it. ha!
antara ruleznya bahasa kena sopan & bberapa lagi. First requirement aku dah tak boleh fulfill,and aku suke kebebasan dalam berbicara n what i mean is aku bebas cakap pasal benda yg merepek.

tapi blog contest tu mmg topik bebas.sesiapa yg berminat join la!
the judges would be noi and her comrades~( i think)
and maybe ade plus points kalo korang hias² sikit page,aku rase je la.

topik ke-3
.............................
...................takde idea.........
somebody please plug my idea vomit back in right away!!!

by the way,,,,,mr.chairman smokes. ~(*@*)~ akira shock!!!(tak la shock sgt)
hot indicator drastically plunges~!!!!!

aku dh lapa dah
ok, as the French will say their goodbye's,,,,,AU REVOIR~~

0 comments: