CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, April 26, 2009

HOLIDAY PART 4 & 5

PART 4: JUDICium~~~&%#& (khamis)

haha ! kat atas tu bukannya nak menunjukkan perkataan2 yg sepatutnya disunting ttapi nk menunjukkn kekusutan kepala mengenangkan hari yg mendebarkan & membuatkan teras badanku rasa kurang enak..

tahniah! ecah and luqman sbb dpt anugerah best student for 2nd year.alhamdulillah~
luqman,dpt anugerah mr.smart, besok arinya dr.tiaw plak pggil name kau. omedetou gozaimasu futaritomo !!!~~ (did i say this right? congratz d 2 of u!)

debo yg amat.mcm byk btoi kecoa dlm perut aku nih..yelah,dah la repro aku fail soca, time sem3 aku fail osce plak. dh le die kate ade yg tak promoted. aku ker?? cabaran,cabaran. "ape la yg aku dpt nnt". aku rase aku pndg dr.tiaw tak lepas2, tunggu je la mase die pggil nme aku.

"nadiah ahmad hisham". ok,aku bangun. yela,senyum je la..kite kene control perasaan.
aku capai kertas result aku,tak jeling sebelah mate pun kat kertas aku. salam dulu dosen2 like Dr.atik & dr.suryo and others(sori tk mention name).

aku gi belakang,jauh sikit dari Noi yg tadinya dok seblah.

YEZZAH!!!! alhamdulillah~~~!!!!!
ehem.markah tak la semantap mane.
tapi aku amat bersyukurrrrr aku dpt ape yg aku nk.

aku nak nangis,tapi tk mampu.sbb mata aku selalu kering.hee
yay,bincang pasal remedial. aku tak amek..after so much push-n-pull with my conscience.
remed? x remed? remed? x remed?

last2 aku decide tak amek bcoz i thought better of things. sesape yg nk membantah bantahlah,tk puas hati,nak compare markah aku,silakan.but this is my life.not yours. i should make myslf hepi & satisfied,not for u ,not for anyone else.

semoga remed korang membuahkan hasil. fighting~!!!!!

PART5 : bdAY ISA n i'm missing home...........(ahad)

aku gi sayang celebrate bday ise.
sengal btol~~~aku takde payong (n malas nk pki payung noi)-->so aku pkai ponco.
ha!
mule2 igt nk naik ojeg..ek eh..kosong plak.
ehem,jadi aku naik angkot.alamakkkkkkk ade plak student mesia 3 orang kat dlm.
aku yg terbungkus ,gaye mcm eskimo ni mcm nak lompat keluar je dari angkot tu.
mmg btol aku wish lantai angkot tu berlubang ,boleh aku sembunyik.
ha.ha. sbb diorg gelakkan aku kaw-kaw punye. bajet aku tktau la.hahaha
malu mmg malu tapi pd mse yg sme ak suke.bukan ape,aku suke gelakkan diri sendiri.
saje nak hepi hepi.

naik ojeg dari segitiga BRIMOB tu ha.
yay!!!! isa ngn hadi dtg sm2 .sebelum tu melencong dulu. pandai hang berlakon hadi,nak kelentong isa punye pasal.
we ate cake! and ayam masak merah,sayur with labu masak lemak. yummmm~!!!!
Hepi bedday isa!!!! jumpe Bie and mom..later aku balik ngn hadi,faiz n nik tumpang....
sorry,tapi aku dh penat menaip..aku rindukan rumah.tak ramai dtg tadi....sbb ramai dah balik.

yg tak balik,isi mase dgn sebaiknya. see the world u guys!!
and remed lek-lok!

Home-Michael Buble........

0 comments: