CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, February 16, 2009

abang aku ade awek dahhh huhu

buat semua yg mengenali diri ini
....dan abang aku..ehem2.

DENGAN INI diumumkan bahawa Ahmad Ikram bin Ahmad Hisham telah mendedahkn si manis yg berjaya menambat hatinya, setelah 22 tahun hidup di muka bumi ini tanpa awek -->Nur Ain binti Shahrom (kalau salah name jgn marah) .

Diharap semua bertenang.Tolong jangan tanya saya maklumat lanjut kerana saya TIDAK TAHU apa2 pun mengenai awek die ni.

Saya nak mengambil kesempatan ini utk menyampaikan rasa tidak puas hati + bersyukur saya walaupun perasaan saya ini mempunyai kebarangkalian tuk tidak sampai di telinga abang saya ni. Mana tidak, dapat tahu dari facebook. tu pun ternampak album die dengan awek die ni.

Pertama sekali, saya sangat berdukacita dgn Mr.Ikram kerana gagal mberitahu kami,adik2 yg disayanginya ,lebih awal dari orang lain mengenai gadis yg manis disebutkan tadi. Bahkan abg saudara kami yg tinggal di Melbourne mndapat berita ini lebih awal dari kami. apecite ikram??????? pehallll,aku dh ckp dh awal2 kalo ade awek bitau akuu.byk kali dah.bukannye susahh punn. haishhhh

namun begitu,tahniah!!! awek kamu agk comel & manis. Dia memberikan imej ayu dan sopan. InsyaAllah peribadinya lebih mantap dari luaran Mukanya iras2 roomate aku kat matriks. Kamu nampak bahagia..kalau kamu bahagia,aku bahagia. Tapi pastikan kamu seriusss!!! jgn permainkan hati perempuan!! aku yakin,kamu bukan lelaki sebegitu. ha!

Dan wahai Nur Ain,saya sgtlah berharap kamu sedar betapa beruntungnya kamu dapat berkenalan dengan anak Pak hisham ni. Walaupun abg saye garang & berdarah panas,die penyayang & protektif. U have my consent..hohoho

semoga hubungan lelaki muslim & muslimah dijaga dengn baik ketika bercinta.u guys take care. & WATCHOUT....i got my eyes on both of u.hoho

0 comments: