CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, February 16, 2009

merepek bangetsss

7 ciri lelaki idaman saya

fizikal:tinggi dr sye,tak gelap tak cerah,muke sejuk mata memandang n unik,& kene fit!

background:agama kene bgus(utk didik sye),family maybe middle class,bukan duda,tak kisah org negeri mane.haa~kalau boleh tknk anak sulung or bongsu.huu

peribadi:hoho. yg nakal sikit tapi baik. yg sgt memahami saya(pling penting sbb sye ni pelik sikit perangai),ego kene medium je(tk thn ego gile2 ni),orangnye kene menarik selaluuuu(sbb sye cpat bosan), and kalau die suke saya die kene ckp terus terang yg die suke.huhu *geli le plaks

pelajaran & kerjaya: asalkan lebih bagus sikit dr sye dh ok. takmoh org kaye,nak org yg senang. Dia kene fhm aku keje jadi doc(nnt)

(ni dh lebih dr 7 tapi korg bace je laaa)


7 lelaki yang pernah saya minati [cinta?]


nak cite semua bole?

1st: abg sedare aku sbb die slalu jage aku sblum skola.hahahha ni kene manjekan la ni.
2nd:Romualdo & Tarabas dalam citer 'Cave of the golden rose' darjah 2
3rd:budak laki skola SAB. ntohh,mase tu nk buat teater show utk pandu puteri.
4th:budak lelaki misteri.'TOM'. we exchange mails.
5th:FArid,budak skolah agama aku.ni mase darjah 6.btapa kciwanya aku bile dpt tau die sudah ada awek.aaahh~~(mase ni mcm serius utk umur masa tu)
6th:form1-3 aku suke bersocial sikit. jaadi.......haa..Liang(chinese) sama tusyen....F', tusyen jgk,aku penah belanje die coke sbb aku suke die
7th:Khairul Faiz bin Fawazul Khair.ok yg ini berbalasss.orgnya tinggi,tapi kurus bangetss.die debate English,slalu dpt best speaker.Bapaknye pensyarah fizik kat Utm, orgnya berhati lembut,tapi kaki gadoh.(how's that). faiz, thanks for the memories.
8th:cuci mate cuci mate time mtrik. z .z .z .z. z. .z**********************hahahah
9th:sekarang??? ntohh..Z'...tapi...taktu skrg.ntohh..takde perasaan lg kot.

atas yg pernah saya minati.tapi yg saya sayang slamenye abah & ikram..rinduuuu korangggg

7 perasaan sekiranya keluar dengan orang yang diminati [cinta?]


-cuaks! debo laaa
-speechless,mulut mcm kene jahit,berpeluh sejuk (so die kene rileks &talkative)
-alhamdulillah~~
-takut die pegang tgn, dont!!!!!
-nak tersenyum je rasenye
-kalau artis i mintak autograph.hahaha
-excited??


7 tempat istimewa yang ingin dilawati bersama orang yang tersayang


aku skrg ni fikir family aku jer
-jepung( i like their culture)
-england,ireland,scotland (castles! stonehenge!celtic language.uuhhhahhh)
-italy ,greece (very very historical)
-australia & new zealand (sebenarnya nk tgk aborigine & kangaru& koala!)
-caribbean(pantai yg sgt sgt sgt sgt sgt cantikkkk~~~ subhanallah~)
-walopun dh lebih....brazill(really nice waterfall)

7 barangan/sesuatu istimewa yang mungkin dihadiahkan buat orang tersayang

]
ooh mungkin bagi org tersayang
abah--coklat,kad,buku,baju
mak-baju,gelang,coklat,kad,kasut,frame
ikram-baju,perfume,tie,bende yg merepek sikit
nutto-stuff pertaining to arts & self expression(ikram pun same sebenarnya)
yayang-bear! fluffy things!cute things! ape2 yg cacat!

7 Lagu yang anda nyanyikan untuk orang tersayang
.

yg pernah aku dedicate utk Bf aku 'my only one-yellowcard'(actually die yg start dulu).....these words-Natasha Bedd'......if i aint got u-alicia keys......pieces of me-adik jessica simpson(lupe che')

utk kengkawan; Vitamin C graduation song , hanya memuji,where is the love-BEP,,seasons in the sun, piano songs i played myself(skrg dh lupe)-->a song for u, Lagu kanak2,Marriage d'amor,Fur elise,phantom of the opera,Qing fei de yi,This old man.

utk family..where is the love jgk..lagu Queens,lagu beegees,MJ,Abba,boney M,(semua nyanyi dlm kete) pendek kate lgu2 lame. hahaha M.nasir,Pramlee,sheila majid,Richard Clayderman Collection of classical pianos)

7 thing about the person that TAG u..

fara& noi, i wont oblige to thisss!!!!hehehehe

0 comments: